sobota, 29. januar 2011

Facebook ... spet!

Sej vem, da je že kar nekaj časa od kar sem se izpisala iz še vedno vedno bolj priljubljenega družabnega (sori, ampak res ga ne morem prevest kot socialno, ker ima to malo drugačen pomen kot social v ang.) omrežja. Vsake toliko časa, pa me FB spomni, da mi je lahko žal, da nočem biti zraven.

Navadno jih preprosto zbrišem, čeprav jih prej preberem, da vidim kaj mi hočejo povedati. Tokrat priznam, da sem se nasmejala. morda tudi zaradi sinočnega pogovora o tem družbenem omrežju in maila, ki se je začel s stavkom: "vidiš, če bi bla na FB-ju bi blo to bolj preprosto=p" (upam, da mi avtor objave ne bo zameril).

Kaj pravite na zelen gumb? Pejdi... :)
Grozno simpatično mi je... narečja so mi bila vedno bolj všeč, kot knjižni jezik. Ne res, super so to prevedli. Razmišljam, da bi jim poslala pohvalo. a se to da?


Neč bat, ustrajam v prepričanju, da se da živet brez FBja. Sploh, ko zadnje čase opazujem kako drugi to omrežje uporabljajo in vedo vse o vseh... :) sem prav vesela, da nisem več gori.

Sem že imenla da piha? Sej se je umirilo, ampak zdej si pač rejs ne bom zmišlavala. Fajn se mejte!