četrtek, 20. januar 2011

prvi računalniški virus

Eh, ne da se mi pisat... Ne spravim se. V glavi imam vsaj tri teme, o katerih bi lahko pisala, pa se mi ne da. Vseeno pa novice (in jo tudi le povzemam, upam, da mi avtor ne zameri) o praznovanju petindvajsetega rojstnega dneva prvega računalniškega virusa pač ne morem. :D

Mislim, da je bilo na faxu, ko sem prvič izvedela, koliko je star prvi računalniški virus. Ko sem pomagala pri delavnicah Safe.si sem se letnico 1986 napiflala na pamet...

Ampak a ni smešno? Takrat so bili računalniki v večini prostorsko omejeni na kak prostor ali dva. Pa so že imeli viruse! No tako si predstavljam, da so računalniki takrat izgledali pri nas. Iz zgodovine računalnikov (recimo tega članka)lahko izvemo, da so se takrat že razvili domači ralunalniki.

Pravijo, da je prvi virus izgledal tako:


G33ki so bili že takrat strašno zabavni. :D

Ste mislili, da so se take stvari začele pojavljati kasneje? Hehehehe.