petek, 15. julij 2011

nostalgija

Malo me daje nostalgija na čase pred kakim letom in pol, morda dvema. 

Zrem v zaslon, tipkam po glasni tipkovnici, iz zvočnikov se slišijo Beatlesi, pri tipkovnici pa šalca s pastelno rjavo vsebino. Že dolgo si nisem kuhala črnega čaja ob polnoči. Ha! Že dolgo nisem tako zavzeto debatirala prek twitterja, odgovarjala na maile, se dogovarjala za neumnosti, celo tako daleč je šlo, da ugotavljam, kaj sem počela lani v tem času... ah, se ne bi branila bit spet tam... 

ampak sem tu. Poskušam delat za faks, pa se mi seveda ne da - zato pa čaj in hrošči. Pogrešam pa pogled na une breze in zafrkljivo vprašanje: "Cimra, kej spiš?"

Po dolgem času se mi spet kolca po polkrožnih hodnikih, ki so poleti kot hladilnik (Plečnik je car!) in celo po unih nikoli očiščenih kopalnicah in wcjih... in vse zaradi šalce s črnim čajem. :)