četrtek, 8. december 2011

kaj si ljudje mislijo o meni?

To me je zanimalo od kar vem zase oz. od kar sem ugotovila, da moj pogled name ni isti, kot je pogled nekoga drugega.

Si mislijo, da sem nesramna, žleht, dolgočasna, prijazna, narejena, glasna, zadrta, vsiljiva, bossy, nasmejana, tečna, pretirano vesela, optimistična, posebna, edinstvena???

Mislijo, da preveč govorim, lažem kot pes teče, imam obupen smisel za humor, obupno pojem, imam res bedne ideje o tem kaj je zabavno, me stalno meče, sem lena,  se delam preveč pametna, hočem imet vedno prav ... ???

Kaj si misli nekdo, ki me vidi na ulici, troli, skozi šipo od avta? Kaj si mislijo tisti, ki so se že kdaj pogovarjali z mano? Kakšno mnenje imajo o meni sodelavci? Kaj si mislijo o meni tisti, ki me poznajo do take mere, da sem že čisto preveč predvidljiva?

Ne zanima me v smislu "kaj si bodo ljudje mislili"... sam pač zanima me. Morda zato, ker si ne znam odgovorit na ključno vprašanje - Kaj si mislim o sebi?

Ta pesem mi pride navadno na misel, ko se ukvarjam s takimi vprašanji. Še besedilo.