nedelja, 1. januar 2012

potrpežljivost

Sedela sem v miru, popolnoma nepremično. Zastrmljena nekam v nedoločno. Po glavi so se mi vrteli scenariji, kaj bi bilo, če bi se odločila drugače, če bi se stvari razpletle nekoliko drugače. Kako bi bilo, če bi spremenila eno samo odločitev v zadnjih 24urah. 

Seveda zadnjih 24ur najbrž kmalu ne bi bilo dovolj, a počutila sem se kot v oklepu. V situaciji, ki je niti približno nisem želela in iz katere sem hotela pobegniti. Kaj bi torej bilo, če bi se par ur pred tem odločila drugače?

KAR NEJKI! Razmišljat o tem kar bi se zgodilo, če bi se nekaj drugega zgodilo pomeni nesprejemanje situacije, v kateri si. Bedno. Strahopetno.

Namesto spoprijetja s trenutno situacijo, bi raje premlevala stvari, ki bi se morda ne zgodile, če bi se vmes odločila kako drugače? Eh! 

Tukaj sem! Ravno v teh okoliščinah v katerih sem. Kaj bom naredila s tem?

Tukaj sem, ravno sedaj in ravno tukaj. Očitno se bom vežbala v potrpežljivosti. :)