ponedeljek, 2. marec 2009

5moskih.com

Včeraj smo si šle predstavo v Ajdovščini pogledat in lahko rečem,d a sem iz dvorane odšla z mešanimi občutki.

Lahko rečem, da mi je biu uvod... kar nejki. Priznam, tematika mi ni všeč, ma tudi drgači - kar neki, nič v kontekstu. Pa tudi drugače ne morem rečt, da sem kdaj razumela smisel za humor (če temu pač tako rečemo) Rada Muleja.

Naslednji oz prvi govornik je bil Matjaž Tribušon. Priznam, da moje psihofizično stanje ni bilo najboljše, ampak cel čas njegovega monologa sem razmišljala sam eno: Kdaj bo konec. Tip je prišel na oder in začel drdrat svoje besedilo. Sej ga razumem, da je stvar povedal že skoraj 400 (oz še kej večkrat), ampak... ne, brez ampak.

Matjaž Javšnik je bil mnogo bolj prepričljiv in simpatičen, pa sej od njega to že skoraj pričakujemo, kej nje? ;) Sebastijan Cavazza je itak še zmjri fajnu sprejet. Glede na svojo levo in desno sosedo. Ok, bom še sama priznala, od vseh zgleda najboljše - kljub kasko zavarovanju (porčnemu prstanu). Mimogrede je bla to ena boljših for v predstavi :D

Lado Bizovičar je bil meni osebno najbolj prepričljiv glede nastopa namreč - stvar ni izgledala kot drdranje napiflanega besedila, po drugi strani pa je tudi nekoliko logično, saj se najbrž tudi njegov govor v celoti ni ohranil od začetka... tak je moj občutek vsaj. Rotvajler Piki :D

Jurij Zrnec. Ta tip je bil meni vedno antipatičen - tak pol sam sebe in svoje slave se mi je zdel. Errare humanum est, pravijo. Ja, od vseh nastopajočih se je namreč še najbel potrudu in vsaj do neke mere prilagodil svoj monolog publiki. "Vas zjebe" Je bil gotovo najbolj simpatičen uvod...pač poskus izgovorjave našega prelepega narečja - kako se človeku ne bi zadopadu :D

Predstava je bila v splošnem kar nejki. Ne morem vam rečt al je to v pozitivnem al v negativnem smislu - ne morem se odločit. Po eni strani so bli govori povezani, po drugi spet ne toliko. Predvsem sem pričakovala kaj več na račun ženske neumnosti, ne pa zgolj samo moško centriranost na njihove (boljše delujoče spodnje) možgane. Ampak mal smo se pa le nasmejali, kej ne?