sobota, 26. april 2008

Kako bo Hruška dobila prvo jagodo

Naslov bo jasen šele ob koncu samega pousta.

Najprej bom, kot se spodobi, razložila svoje motive, zaradi katerih odpiram ta - že nevem kateri blog, prek katerega imam, za razliko od prej, resen namen oznanjati resnico in poučevati ljudi... :)
no, ni lih tako, ampak namen je resen in tudi to šteje :)

Zakaj pisati blog? Vsak ima svoje razloge... moji so najbrž v tem, da se zadnje čase bolj aktivno srečujem s posamezniki in podjetjem, ki se s tem aktivno ukvarjajo.

Pa tudi sama berem in spremljam blog ali dva, tako, iz radovednosti in zanimanja za življenja drugih. Seveda ne smem pozabiti na Blogorolo, ki me spomni, da še obstajajo normalni ljudje, ki znajo razmišljati in razumno razmišljati.

Sedaj pa k naslovu.
S cimro že dalj časa trepetava za usodo najine Hruške, po sorti navadna vrtna jagoda. Bo obrodila vsaj en plod? Je bil sprehod nekega davnega sončnega sobotnega popoldneva vreden truda? Bo opravičila najbolj usekano ime, ki ga jagoda lahko premore?

Hude dileme. Ampak želje rastejo v resničnost... vsaj v tem primeru :)

Biologijo srednje šole sem prespala, ampak v trenutku, ko se je v najino sobo naselila Hruška, sem to stanje obžalovala... Postavilo se je namreč vprašanje: Kako pripraviti jagodo do plodov, če raste v zaprtem prostoru. To pomeni, da je ni čebelice, ki bi se lahko prišla nahranit z njenim cvetnim prahom.

Ampak, ja ena jagoda je kljub obiskom marjetic in regrata uspela preživeti. Začela je rasti. Ko sem jo včeraj zapustila je že kazala znake rasti. In morda se ji bo pridružila še kakšna :)