ponedeljek, 28. april 2008

zelena

Konec s čudnimi naslovi in dolgimi posti?

Ah ne. Dan za računalnikom vskega pusti brez domišljije. Pisanje seminarske naloge najbrž še nikoli ni bilo takooooooo zelo dolgočasno.

Ampak zelena barva je barva bloga, zato je bil čas, da se razpišem o tem. Zakaj naj bi barva pomirjala mi ni povsem jasno- ampak če tako pravijo... bo pa že držalo.
Poleg tega je zelena moja soba, no v bistvu kar obe moji sobi - tako tukaj doma, kot tista v študentskem domu. Mi ne verjameš? Vprašaj kogar koli, ki je že bil v njej. Vsi rečejo le eno: da je .... zelena.

Tudi tema Windowsov (ja še jih uporabljam za operacijski sistem...morda kdaj...) je zelena. Ko zmešaš rumeno in modro barvo dobiš zeleno... v html-ju pa jo zapišemo kot #ff11ff :) In zelene oči so lepe, še posebej če pomislim na Kanadčana iz Mt. St Michela (na žalost njegove fotke nimam). in še bi lahko naštevali.

Fotka je iz Roscoffa

Sprehod v brsteči spomladanski naravi te pusti popolnoma pod vtisom ... zelene barve.

In kmalu ugotoviš tisto, pred čimer si si do sedaj lahko zatiskal oči - narava vpliva nate, spreminjanje letnih časov, valovanje morja, lunine mene, krajšanje in dalšanje noči ... vse povezano z naravo. Še posebej pa zeleni travniki in zeleni gozdovi. Polni popkov, ki nestrpno čakajo, da se razpočijo in pokažejo svojo lepoto.

jagode tako ne cvetijo le v moji sobi, temveč tudi v naravi. Vse polno cvetov. Nikogar se ne more premagati, da ne bi pomislil na čas, ko ješ gozdne jagode kot corn flakes iz vrečke. Ampak kot vedno se postavi vprašanje kdaj - Kdaj jagode dozorijo?

Vsako leto posebej si hočem take stvari zapomniti, vendar ne gre. Vedno znova pozabim. Včasih, ko sem še kot mlada deklica hodila na vrt in nabirala vrtne jagode, sem vedela koliko časa potrebuje zelena jagoda, da postane rdeča.

Ampak - starejši kot si, bolj si neumen.

Bo že držalo :P