petek, 2. januar 2009

Kako bom umrla?

Načeloma res ne maram takih testov, ampak, ko gre za izbirat med neumnim testom ali delanjem seminarske naloge.... no vsi vemo, kaj se izbere, kajne.

Seveda sem najprej preverila koliko blondinke je v meni - že zarad tega ker s z mamo še vedno kregam o tem ali sem blond al ne - glede na barvo las, da ne bo pomote. Ampak rezultati niso za javnost ;) no v bistvi jih sam nisem shranla...

Naslednji test je bil "How will you die?" Meni se je zdej zanimiv. Hotla sem seveda potrdit svojo hipotezo, da me bo še mlado zgazu avto...ampak ne.. rezultati so sledeči (upam, da znaste angleško):

Result: Lying In A Pool Of Vomit
You love to party and have a good time, but good times can get really bad really quickly if you eat the right amount of doughnuts.

Want to stay alive as long as you can? Eat in moderation, always give food a "sniff test" before you eat it, and be sure that at least one of your friends knows the Heimlich maneuver. And we know you love your wall of empty liquor bottles, but maybe it's time to find a more productive hobby. Like shoplifting!