torek, 8. december 2009

Praznične melodije po Vipavsko

V domačem kraju obstajajo trije kulturni dogodki, pri katerih je v interesu vsakega gledalca, da se v dvorani pojavi vsaj 20minut pred predstavo. To so koncerti naslednjih:

Takrat se tudi sama odpravim proti prireditvenemu prostoru nekoliko prej in otrej ne po logiki: koncert se začne ob 18h, do tam imam 2minuti hoje, torej štartam dve minuti do. V teh primerih je dobro izračunati tudi čas, ki določa pravico do sedeža (po principu prvi pride, prvi melje), vsaj 15min.

Včasih sem verjela, da je to tista "težka" glasba, torej težka za izvajanje, predvsem pa za poslušanje. Mnenje sem spremenila nedolgo nazaj, no kakšno leto dve nazaj. Ne vem že točno, kako je prijateljici uspelo, da me je prepričala najprej na revijo pihalnih orkestrov (severne primorske, najbrž).

Če ne bi sedela, bi me od presenečenja posedlo. Ne samo da je bila glasba poslušljiva, bila je naravnost carska! Razen skladbe ali dveh (ki so v spominu že skoraj zbledele) ni bilo slišati "pleh muske." Ob tem presenečenju sem dala priložnost še tamburašem. In od takrat sem reden gost vseh treh (v dejstva zakaj so tri se ne bom spuščala - vam priporočam isto ;)).

Koncerti si sledijo po naslednjem vrstnem redu. Miklavžev koncert pripravi Kulturno društvo Vipavskih tamburašev, božična koncerta pa odigrajo Tamburjaši, in odpiha Pihalna godba Vrhpolje-Vipava. Vsak na svoj dan, da ne bo pomote.

Prvi v sklopu je torej Miklavžev koncert Kulturnega društva Vipavskih Tamburašev. Doživljajski spis na to temo pa v naslednji objavi.