sobota, 19. december 2009

šansonski december

Ugotavljam kako zelo je mesec december povezan s šansoni. Rada delim z vami ;)

Najprej sem bila navdušena nad koncertom Mourone, 12.decembra. Skoraj že kupila vstopnice, potem si premislila (družba in to), potem si je družba premislila, a sem imela že drugačne plane. Škoda. Verjamem, da bi v Brelovih šansonih zelo uživala.

14. decembra ste se lahko spomnili na rojstni dan, enga človeka, ki ga vsi poznate vsaj po imenu. Ste že kdaj slišali za Frana Milčinskega Ježka? Dokler sem ga poznala le po imenu sem si mislila... de je bedn. Potem pa sem enkrat po naključju kupila njegov CD... (o tem ste že brali tu), Jeah. Tip je car! Njegove pesmi so vedno zabavne, da se nasmeješ do solz. Ko pa si jih obrišeš, se še konkretno zamisliš... Recimo Birokrat.

Prav tako 14. decembra sem v Mladinskem gledališču (ja, dala sem mu še eno priložnost, po tem spodrsljaju) ogledala predstavo Krizantema na klavirju. PRepevani so bili šansoni Svetlane Makarovič. Ne morem reči, da mi je direktnost avtorice posebej blizu, čeprav jo globoko spoštujem... ker si upa. In z veseljem bi še enkrat, v zavetju svoje sobe preposlušala vse pesmi, ki smo jih imeli šanso slišati v predstavi.

Danes, 19. decembra praznujemo še en rojstni dan. Tu za to gospo ste gotovo že slišali. Edith Piaf. Poglejte si samo to pesem, da ne bo vedno znova Je ne regrette rien, k ste ga najbrž (tako kot jaz) že rahlo siti.

Seveda pa ne gre pozabiti tudi današnje oddaje Igramo se z zvezdami, ta šansonska oddaja. Predstavili so se Branko Završan (nikoli ne škodi kej slišat), Boris Cavaza (šmenta za teg pa nič ne dobim) :((, Jure Ivanušič (tudi tega in tega se ne splača preslišat) in Lara Jankovič (pa še to).

Priznam, da me kot naključnega gledalca ne bi zelo pritegnila. Za večino izvajalcev vem, da so mi bile marsikatere pesmi bolj všeč od izvajanih, ampak... no ja, vsaj do neke mere mora ta oddaja slediti konceptu vseh ostalih. Naslednjo soboto, torej na božič, se bodo posvetili jazzu. Mislim, da ne bo škodilo mal pogledat.

Uživajte v vsaj enem šansonu ta december.
Jaz pa bom vmes razmislila o nakupu novega CDja z najboljšo glasbeno zvrstjo. ;)