torek, 1. december 2009

Zlomljeni objemi

Lačna od celodnevnega potepanja sem bila le nekaj korakov od najboljšega kebaba v Ljubljani. Med hitenjem pregledujem zgrešene klice, ki so se mi nabrali popoldne. Pritisnem "kliči" ob tistem imenu, ki me je najbolj presenetil. Radovednost me je premagala. Še dva koraka do kebab placa.
"Oj! Si me klicu?"
"Ja, kje si?"
"Sredi Lublane. :)"
"Greš u kino?"
"Ne po kebab"
"Sprašujem te če greš u kino?"

Wps. :D Od tega prijatelja ne slišim tako pogosto, da bi si lahko privoščila reč ne. Njemu in njegovi dragi se pridružim pri geldanju filma... nekaj od Penelope sem slišala (nisem ga prav razumela), drama. Ok. In tako se dogovorim za kino čez 45min. Za las bo šlo. V dom moram odložit vso šaro. Ampak po dosti srečnih naključjih mi uspe. Znajdem se pred Kinoklubom Vič. Malo manj kot en teden je minilo, kar sem bila nazadnje tam.

No zdej pa na film.

Vsebina res na kratko: Bivši režiser, sedaj slepi scenarist se spominja svoje zadnje (zares) ljubezni, medtem ko po ulicah pobira neznanke za... no nima veze.

Zgodbo pripoveduje sinu svoje agentke in prijateljice. Njegova ljubica je bila najprej ljubica nekega španskega bogataša, ki si je od nekdaj želela igrati. Tako pride na avdicijo, naš režiser Marko (če se prou spomnim imena) jo seveda vzame za glavno igralko. Ni mi treba posebej povdarit, da se vanjo zaljubi. In ona vanj. Kar seveda že tako blazno ljubosumnega mogotneža pripravi do blaznih dejanj, kot je pehanje svoje drage po stopnicah. Na koncu pupa pobegne in se pridruži našemu Markotu. Doživita prometno nesrečo, v kateri ona umre, on pa oslepi. Spremeni si tudi ime, ki ga prosim preberis španskim naglasom, Harry Cane ([hƏri kejn]).
Nato pripovedovanje zgodbe prevzame agentka, ki se je ravno vrnila s službenega potovanja. Svojemu sinu torej pove še, da je Harry Cane njegov oče. Pa še nekaj o filmu, ki so ga snemali.

Od vedno so mi bile všeč zgodbe z okvirjem. In tudi ta mi je bila kar všeč. Spet se lahko dotaknem stvari o katerih sem že pisala. Ko so stvari same sebi namen, brez da bi kaj posebej povedale al imele sploh kakšno posebno vlogo. Ajde, v tem filmu to ni povsem res, ampak mi pač še vedno ni pretirano všeč. :)

Je pa drgač zanimiv film. Nič več, ni mi bil super fajn, da bi ga hotela še enkrat gledat ali pa bi ga priporočala komurkoli. Je pač... nič posebnega. Normalna ljubezenska zgodba z dodatki razceplene osebnosti in v okviru kvazi filmskega sveta. To je to.