četrtek, 4. november 2010

The North pole

V začetku tedna sem si v prijetni družbi ogledala film Socialno omrežje (je to sploh pravi prevod? a ne bi bilo bolj družbeno? no nima veze...). In mi je bil zanimiv.

Lepa pravljica o porodnih težavah portala, brez katerega mnogi ljudje ne morejo živeti. Bom vstrajala pri pravljici, ker je baje resnica kar nekoliko drugačna, v detajlih seveda.

Danes sem si ogledala še par filmčku prek Youtuba in... morda nisem navdušena nad tem kako je g. Mark prikazan v filmu. Ful je brezčuten, al se je sam meni zdel tak? K v intervjujih je ful nasmejan... Tm se pa u cejlm filmi ne zasmeje enkrat. Ima pa najbrž u filmi bulši smisu za humor, ku u resnici :P in lepši brado :D ok, to zadnje je že res preveč subjektivno.

Ne sam res... ne zdi se mi, da gre za istega človeka - namreč tistega v filmu in tistega iz youtube posnetkov - saj si nista lih podobna. Razen oblek in unih res obupnih japank!

Je pa film zanimiva pripoved o odnosih v samem začetku FBja. Priznam, da mi je bil film všeč. Ni baš neki presežek. Ampak mi je bil všeč. In to, da meni ni žal, da sem šla v Kolosej na ogled filma pove dosti, ker res sovražim Kolosej in kokice in obnašanje gledalcev in une ogabnu svinske stole... Grrrrr.

Aja, zakaj tak naslov? Od vsega mi je ostal v glavi predvsem ta napis. Pismu, vsak drugi lik nosi tak flis. Poglejte in se boste strinjali z mano. No, pa sej je tudi drugače film kar dostikrat zelozelo reklamen....računalnik je tudi vedno iste znamke in navadno pijejo Sprite (čeprav poskusijo to dejstvo skriti).