sreda, 24. november 2010

Piramidne filter vrečke za čaje

Če ne prej, ste za piramidne filter vrečke za čaje izvedeli iz reklam za Lipton. A je res? Le v tridimezionalni vrečki se aroma in barva čaja prav razvijeta. Res je. Pyra (skrajšano za pyramid) paketi so dejansko boljši. 

Ampak Lipton? Eh ne. Poskusila sem ene tri in niti en od njih me ni zares prepričal, sploh pa ne tisti zeleni na promociji v Šparu - promotork sploh niso naučili bistvenega: kako pripraviš pravi čaj. Kej tako ogabnega še v življenju nisem pila. So bil epa zanimive skodelice. :) Drugače dišijo super, ampak okusa pa ne dajo nič več kot smeti namočene v vodo in še mal barve zravn. Vem, da sem zelo kritična, ampak so me FUL razočarali.

Zakaj? Dejmo pogledat sam kako se Lipton čaji "razvijejo" v piramidastih filter vrečkah:
 Jap, čaj se tako zelo razvije, da ostane na približno istem volumnu, kot je bil pred namakanjem. Drugači jih pa poskusite. Nekaterim so ful všeč, morda se tudi vi ne boste strinjali z mano.

In zakaj nisem navdušena nad Liptonovimi čaji, tako kot večina? Tudi meni so piramidne vrečke super fajne. Ne, res. Ampak mora bit tudi vsebina primerna. Tako so me recimo sodelavci po parih mesecih skupnega dela dovolj pogruntali, da so mi za rojstni dan kupili... kej pa drugega kot čaj (da najlepšega čajnika in dveh elegantnih skodelic niti ne omenjam). In ta čaj je res super. Pri njemu se piramidna oblika vrečke vsaj pozna. Grün Matinee znamke Althaus. Čaj se iz skoraj prazne vrečke, ko jo vzamemo iz paketa:
 razvije v čisto polno piramido. In dejansko se v piramidi vidijo koščki zelenega čaja, sončničnih cvetkov, cvetov plavice in cvetov vrtnice. Čaj ima prepoznaven okus. Super aromo. In kar je najboljše - tako kot vsak pravi pravi čaj, ga lahko uporabimo večkrat! Jap, drugič je aroma enako dobra, okus pa še vedno fajn. Tretjič je morda že malo bolj švoh... ampak tudi v četrto je že šlo:
Če vas to ni prepričalo, da so Althaus čaji super vam povem še dejstvo, da sem prav zaradi tega čaja sploh začela piti zelene čaje. Pred tem sem sem jih res otepala, zaradi zanimive (beri: zahtevne) priprave. Tako zelo všeč mi je bil, da sem ga v prvih sneh spila preveč. Dve do tri skodelice zelenega čaja na dan je čisto dovolj...

Če še vedno ne boste verjeli, vam v začetku naslednjega meseca pripravim reportažo na še vseh ostalih čajih te skupine. Dobrih čajev ni nikoli preveč, kajne? ;)