četrtek, 18. november 2010

brez FB že več kot eno leto

Sploh se še nisem pohvalila - že več kot eno leto je od te objave in od zadnje uporabe mojega FB profila. Ni bivši, še vedno je. Jap, je. Čeprav sem se odločila za "permanently delet profile," me najbolj razširjen portal za mreženje vsake toliko spomni, da profil še vedno obstaja in mi sploh ne predstavlja večjega problema. Vse kar moram narediti je to, da se ponovno logiram. Vsi podatki so še tam. Očitno so na FB željni po zbiranju podatkov.

Lahko rečem, da se moje družabno življenje zaradi odhoda s FB ni okrnilo. Vsake toliko sicer še vedno slišim tisti slavni "Tega pa ne veš, ker nisi na Facebooku." eh, skru it. Še vseeno mi ni žal!

Sploh pa ne odkar sem danes v mailu dobila link na FDVjevski poskus Facebooka:

"Spoštovani,

ker se je z oddajanjem oglasnega prostora na forumu nabralo nekaj malega
denarja, sem se odločil ta denar uporabiti za razvoj nove FDVjevke, ki bo
družabno omrežje. Zaenkrat se beta različica nahaja na naslovu
http://lmao.si in je že dostopna javnosti. Vabim vas, da se počasi kar
registrirate v skupnost, saj bo s 1. decembrom skupnost tudi prestavljena
na domeno http://fdvjevka.si.

In kaj se bo zgodilo s forumom? Forum zaenkrat ostaja nespremenjen - do
njega bo možno dostopati prek skupnosti. Odpiranje novih tem bo zaenkrat še
mogoče, prav tako odpisovanje.

Skratka, lepo vabljeni na novo FDVjevko na začasnem naslovu http://lmao.si
:)

Vennett,
admin FDVjevke"


A je še kdo opazil, da je tisti, ki je nagovor pial, zmeden in ne ve ali bi pisal formalno al neformalno. Vsak, ki vsaj malo pozna zgodovino te držbene strani, mu ni treba posebej razlagati, zakaj sem se takoj, ko mi je stran pokazalo začela režat u nulo. 

Hvala Ana, ker tako lepo skrbiš za moje zdravje (Smeh je pol zdravja).