torek, 3. februar 2009

Smeh

Že štir dni se več al manj sam smejem. Res je zanimivo, da se nekateri ljudje pojavijo v tvojem življenju v točno določenem obdobju in te obrnejo, te nasmejejo, da se kar ne moreš nehat smejat. Ena oseba še posjbi. Ampak anonimnost pač mora bit ;)

Za vse biše škofijce pa še par izjav od našga (bivšega) latinca. Sm lih dobila majl, pa res ne morem držat zase... grwozna sm. Kdu je vse tu prepisavu nimam pojma. Nastajalu pa je baje v šolskem letu 2006/7:
  • L: Mislim, da ti ne bi škodilo delat poprave. Če se učimo iz napak, mislim da se imaš iz česa učiti
  • L: Toliko sem iskal noter po testu, da bi vam dal kšno točko. Tolko sem brskal po tistem gnoju, da sm skori dubu ptičjo gripo.
  • L: V vrtcu so otroci iskreni. Sem ji reku da hujšam, pa so rekli: »Ja gaspud ma ni videt.« Pa sm reku: »Kako da ne, vsak dan sem hujši.«
  • L: Torej, vpišemo Niko ...
    Vrtuc: Ma ne profesor, ni Nika kriva nič
    L: Brez skrbi Rok, tudi tebe bom vpisal!!
  • Mučo je sprašan in reče neki narobe:
    L: Ja seveda je to res. Ampak to je po najnovejši latinski slovnici, ki še ni izšla.
  • L: Bejži h zdravniku in nej ti da potrdilo da ne moreš biti tiho.
  • L: Ti si prevajal po vrsti!! In to povem kot trditev, ne kot sum.
  • L: Zdej vam ne grozim, ampak vzemite to kot grožnjo.
  • L: Ima kdo še kakšno željo? Se počutim ku vila
  • L: Vidiš, kako so latinci delali pomanjševalnice. Ana bi bila Aniola. Mojca bi bila Mojca Pokrajculja.
  • L: Tako je prevajal 1 dijak: »Jelen je sedel na drevesu. V kljunu je držal košček sira. Mimo je prišla lisica in rekla: Oh, kako lepo perje imaš!«
  • L: Se ne razburjam!! Ker se ne smem. Sem tik pred infarktom.
  • Hugo je prašan: Do, dare, dos...
    L: Ne, DOS je operacijski sistem
  • L pregleduje nalogo: Kdo ima prevod napisan? Sej vem da mu je nerodno, ampak naj se vseeno javi.
  • L: Samo jopo dam dol pa ratam zmaj.
  • L: Kdo manjka? Red, disciplina, reditelji, še kdo?
  • L: Zdej k beremo lepe reči, damo damam prednost. Ko bojo kakšni pokoli, bodo pa fantje brali. Sej Blaž prov žalostno gleda, ampak kaj češ Blaž, ko pa nisi punčka.
  • L: Poglej Andreja ku je priden: je pršu v prvo klop in se ukvarja z latinščino. To je tako gvišno ku sem jst na luni.
  • L: A bi se umirili? Zdej sem že vse vice povedu.
    (smrk.)
"Snov je zaščitena kot kulturna dediščina powžkove skupine (c)2006 ker pa smo proti piratsvu, je kopiranje dovoljeno."