nedelja, 8. februar 2009

Sončna ura

Vem, sram me je lahko, da sem dejansko preposlušala CD šele dva tedna po tem ko sem ga kupila. Ampak sem ga pa zato tokrat toliko bolj zares poslušala.
Na začetku sem se res zbala, da sem slabo zbrala, ampak ta vikend, po dolgih urah (prepotrebnega) spanja, sem po začudenju naredila vse kar sem si zadala za ta vikend. Razen ... ja... -RAZEN koncerta Vite Mavrič, ampak kej si čmo če je pa zbolela. :(

Uglavnem včeraj, medtem ko sem sedela na mizi in z očmi sledila tekstu v priloženi knjižici, medtem ko je Ježkova glasba prjetno vela iz cd predvajalnika, sem zaslišala tudi pesem s tem naslovom. In nekako me je spomnila na ... nekoga, ki me je spet spomnil kok butastu se je pritoževat nad dano situacijo ... in ker najbrž pesmi ne poznate, vam prilagam besedilo.

SONČNA URA

Sončna ura dobro ve,
šteti temnih ur ne sme,
kaj zato, če temno
danes je vse nebo,
jutri zlato sonce bo.

Delaj kakor te uči:
Štej le svetle sončne dni.
Če ti je kdaj hudo,
kar pozabi na to,
saj bo jutri spet lepo.

Kaj bi cmiha, se cmeril,
kaj bi točil solze,
če kaj narobe gre.

Sončna ura te uči,
štej le svetle sončne dni.
Če ti je kdaj hudo,
kar pozabi na to,
saj bo jutri spet lepo.