četrtek, 12. november 2009

FB zadnjič

Še zadnjič sem se vpisala na FB. Navdušena sem bila. Vedno sem odlašala s tem, ker sem vedela, da je mogoče račun le zamrzniti, ne pa popolnoma zbrisati.

Ko pa sem se po FB iskala, kaj točno moram narediti, da bi račun vsaj zamrznila. Kliknila sem na "HELP" in takoj sem na desni strani zagledala vprašanje, ki sem si ga zastavljala. Ne še boljše. Napisano je bilo nekaj v smislu "trajno izbrisati."

Zamrznitev računa se mi je zdela povsem butasta odločitev...zakaj že bi to naredila?
Seveda sem izbrala možnost popolnega izbrisa.

Facebook me je seveda poskušal prepričati naj tega ne storim tako, da je na stran nalimal slike nakaterih mojih FB prijateljev, ki me bodo baje grozno pogrešali. HA! Meni se je zdelo butasto in rahlo patetično.

Še potem, ko sem že kliknila, da bom profil za vedno izbrisala, se je pojavilo opozorilo. Še 14 dni časa imam, da si premislim.

Si bom? Dvomim. :D