četrtek, 5. november 2009

spletno bančništvo

Prejšnji teden sem dobila mail z vabilom naj se zglasim na banki in prevzamem papirje. Pošteno povedano sem že pozabila, da se Bank@Net naročila. Minilo je že več kot mesec dni.

Najprej sem se razburjala. KAr se internetnih storitev tiče je pač tako, da so instantne, tako za pripravo uporabnikom kot za uporabnike. Zakaj torej Nova KBM potrebuje več kot mesec dni, da za enega povsem normalnega in nič kaj zahtevnega uporabnika uporabi več kot mesec dni?

Morajo programerji za vsakega uporabnika znova pisat kodo? Dejte no! Bodimo resni, za dve kljukci, dva sprintana lista, na katerih so kode (tudi za generiranje kod že dolgo poznamo generatorje!) in še eno napravico, ki jo morajo imeti na zalogi skupaj z navodili.

Priznati moram da sem bila rahlo razočarana. Nobenega certifikata, nič kaj posebej varovanega. NE! Uporabniško ime in geslo. Povsem simpl.

Sej morda je dovolj varno, ampak ljudem, ki so potrebovali toliko časa za neko stvar, ki bi morala biti povsem trivialna... sori, ne morem zaupat.

Poleg bi pričakovala od grafičnih oblikovalcev stran, ki bi bila nekoliko bolj prijetna za oko. Koneckoncev bi še sama lahko spackala kaj takega skupaj, v skoraj dveh mesecih!

Do sedaj je torej spletno bančništvo eno samo razočaranje. A upam, da mi bo kljub temu dobro služilo.