sobota, 6. februar 2010

crome

Ne vem kako mi je dosedaj uspevalo, vendar nekako nisem prišla do linka za googlov Crome, ki bi delal na linuxu. Včeraj pa... čisto po naklučju. Seveda, me je radovednost premagala in deb datoteka je bila inštalirana v trenutku.

Potem pa... joj!

Če česa na računalniku ne maram, predvsem odkar odkrivam širne planjave opensorca, je to, da stvar grdo izgleda. Morda si mislite, da kompliciram... ja, morda, ampak... od vsega ogromnega števila tem, nisem dobila niti enega, ki bi se ujemal z mojo jesensko oranžno-rjavo-zeleno temo. Seveda, so bile nekatere, ki so kazale potenciale:

A kaj, ko se je po namestitvi pokazala... hudu vijola barva. In izpadla popolnoma obupno:

Tako sem zaenkrat nastavila naslednjo temo. V bistvu je čisto preprosta, ampak po mojem okusu preveč čista in bela. No, bomo videli kako se bom navadila na vse skupaj.

Seveda je objava napisana na novem brskalniku, da odkrijem kaj vse mi ponuja. Pa vidim, da me bodo napake še nekaj časa živcirale. Ampak iz trme se ne bom vdala, tako kot se navadno ljudje vajeni ene stvari.