sreda, 10. februar 2010

What's the Buzz? Tell me what is it happening...

Ko sem danes prebrala novico o novem Buzz-u. Googlovem buzzu. V bistvu sem si ob opisu, da gre za še eno socialno omrežje, le da je tokrat googlovo socialno omrežje. Jah... nič takega kar bi me posebej zanimalo. Koneckoncev, sem ravno izbrisala FB profil, kajne?

Jah, nisem se menila za to. Se mi je pa zdelo čudno, ko sem ugotovila, da mi stric G v Readerju ponuja kar 8 novih oseb, ki hočejo spremljati moje zaznamke. Po pregledu seznama, mi sicer ni bilo vse jasno... Nekako se nism povsem predstavljala, da nekateri od njih sploh kaj vedo o obstoju Readerja, ampak ajde... škoditi ne more, kajne?

In potem se mi je to zgodilo še enkrat, ko sem odprla že dovoljkrat omenjen program. Tokrat se mi je zdelo že preveč čudno. Potem pa... SEVEDA!

Buzz je povezal kontakte iz gtalka z readerjem in sedaj mi jih vztrajno ponuja. Seveda je bila povezana tudi gospa Pikasa ipd.

Zakaj bi torej sploh še uporabljala Twitter, če imam Buzz?
Trenutno se mi zdi Buzz preprosto grozljiv. Vse je povezano.... prav tega, česar sem se želela znebiti s FB mi sedaj ponuja gugl. Nene, twitter ostaja! Ker je povsem nepovezan z vso stvarjo. Zato mi ostaja kljub temu pri srcu. edino, kar ostaja nepovezano z vsem ostalim. Naj tako tudi ostane!