sobota, 27. februar 2010

Ko si srečen...

Kaj narediš ko si srečen?

Kaj pa ko si zares mizeren? Ko sem dva dni nazaj ležala v postelji crknjena in res SITA vsega kar se je v tem tednu zgrnilo name, nisem več vedela kaj in kako. Jezna sem bila nase, ker samomor (izi wej aut) pri meni res ne pride v poštev. Potem pa sem se spomnila ene stvari, ki je še vedno pomagala - maša pri sv. Jožefu. Balzam za dušo. Priznam, da so me že berila in evangelij konkretno spravili k sebi. Pridiga pa... balzam za dušo :)

Ampak v nov dan me je "res moral" popeljati še en zelo "razveseljujoč" sms. In posledica tega je bil nov CD. In sedaj, ob poslušanju klavirja in Mie Žnidarič, gre stvar na boljše. Šansoni pomagajo. Pogovori v katerih zaključiš nekatere stvari, pogovori kjer drugi na tvoje presenečenje zaključijo stvari... in glasba.

Naj še kdo reče, da glasba ne pomaga ;)