torek, 14. december 2010

Pravica brati

Na faksu smo med totalno brezveznimi predmeti, pa tistimi, ki so bili kar (sploh za univerzitetno okolje) praktično naravnani... tudi en predmet, ki je na čase zahteval branje pravljic. No, morda ne pravljic, ampak bolj futurističnih besedil, ki bi zvenela zelo strašno, če ne bi bila tako zelo banalna in smešna in s eitak ne bi mogla uresničit. Ali pač?

Od vseh me je najbolj prevzel TA članek. No prevzel je morda malo težka beseda. Je pa res, da sem od takrat že večkrat pomislila nanj. Predvsem, ko so mi kdaj pametovali o obrazni knjigi, pa tudi ob različnih drugih debatah. Zdej sem, v članku o Spletnem očesu spet zasledila link. In zato ga z veseljem delim z vami. Glede samega članka pa raje ne bom rekla nič, da ne bo objava predolga. ;)

Zdej pa kar v branje, pa mi povejte kako se vam zdi?