torek, 11. maj 2010

Kajenje škodi zdravju

Smeh.

Kolikokrat ste to že slišali? Kajenje škodi zdravju.
Ampak od nečesa človek pač mora umreti, kejne?

Smeh.

Načeloma bi se morala danes zamislit nad sabo. S prijateljico, kadilko seveda, sva kupovali šišo. A bi morala najprej razložiti svoje stališče do kajenja? Ok, naj vam bo.
Ne kadim. Iz principa. In nimam namena začet: "Kej vse člouk iz samga dešpeta nardi"(Iztok Mlakar). Pa ne gre za to, da bi me prevevale misli o zdravem življenju al uni rejs (oblikovno in drugače) obupni napisi na škatlicah in zavitkih tobačnih izdelkov. Grous. Ma ne... včasih me prou mika, da bi poskusila. Smeh. Ampak nikoli me nima tolk, da bi to dejansko naredila. Morda tudi zato, ker vem kaj naredijo čiki po parih desetletjih strastnega kajenja. Ni lušno. In zato ne kadim.

Po pravici povedano mi gre na jetra že pasivno kajenje. Pač mi ne diši, ne razumem zakaj bi morala smrdet po čikih. Ampak zarad tega še vedno nimam nobenega namena razlagat drugim, da tega ne smejo počet. Ja, v krogu kadilcev se bom (najbrž edinkrat zares zavetno) premikala kot bo pihal veter... torej tako, da se ne bo kadilo vame. In tega so vsi, ki me poznajo že vajeni. Včasih je celo zabavno, ker izgleda, kot da bi telovadila :D Ja, dim vedno poišče nekadilce... grrrrrrrr

Šiša po drugi strani... ko zavoham jabolčni tobak se mi kar stoži po tem, da ne kadim. K tist pa res diši!

Torej, s prijateljico sva kupovali šišo, za rojstni dan. In potem, ko je vodno pipo že izbrala, se je pozanimala še o njeni uporabi. Prodajalka ji je seveda hitela razlagat, jaz pa sem ji pomagala: sem daš vodo, tle tobak, pa foljo ipd. Dejansko sem kar dosti vedela kako in kaj delat s tem. Jah, pač me spominja na Maroko. V druge kontekstu je nisem videla. Sam vseeno. Ko sva prišli iz trgovine, mi je prijateljica že prav očitala,da vem več od nje.

Jaz pa sem se spomnila na "ju angri? Ju šud it" (Sej sva mu poskusili razložit, da nisva lačni, ampak jezni... ampak, ko se Maročan naredi neumnega... ) in uno majhno zatohlo sobico, polno dima (grrrr dim mi tudi pri šiši ni všeč :)). Suit memoris :D
Ne, to ni tista sobica, ampak je pa slikca urjdi za primer drženja ob šiši... k bodmo pošteni, šiše nikoli ne kadiš sam, kej nje?