sobota, 8. maj 2010

Hruška II

Zakaj pa se ne bi malce sprehodila po tržnici? Že dolgo nazaj je uboga Hruška zapustila svet. Najbrž vam sploh nisem povedala (sem pa pisala o njej v tej, tej in tej priložnosti)? Ja, preveč sem bila razzaloščena. Se opravičujem.

Uglavnem, Hruško sem že kar fajn pogrešala in vedno znova sem si govorila, da bom kupila novo, ampak... zakaj je že nisem? Pojma nimam.

Danes sem se na tržnici (očitno) ustavila pred pravo stojnico. Od nje sem namreč odnesla... ne ene, ampak dve jagodi :) Naj vam ju opišem:
Zgornja gospodična ima velike in bleščeče liste, ki naj bi bili v velikem nasprotju s plodovi- ti naj bi bili podobni gozdnim jagodom... majhni, ma ekstremnu fini. Če gledam po Hruški, lahko predvidevam, da na njej ne bo jagod ;) ma upanje umre zadnje. :)
Ta gospodična že ima potenciale za dve jagodi. Če res bodo al ne, se bo pokazalo čez čas. Jagode na tej gospodični bodo tok ogroOOOooomne, da jo bom morala preselit globoko pod okno, ker bo imela le v atriju dovolj prostora. hahaha.

Zdej pa še bistvo objave. Dejte mi pomagat izbrat ime za eno in drugo gospodično...če ima kdu še ene srednje majhn cvetlični lonček odveč se ga tudi ne bom branla.

Kšna ideja? Pomisnla sm na češnjo, sam se mi ne zdi izvirnu...vse ideje dobrodošle (tokrat bom morde celu tolerirala tudi anonimne ;) ma ni za pretiravat).