ponedeljek, 25. oktober 2010

blond

Se spomnite une pesmi, kjer že prou prevečkrat ponovijo stavek "How low can you go."? Jaz sem ga danes nekoliko preoblikovala: hau blond ken ju gou?

Zakaj? Ker sem zjutraj, se vsa zalepljena pametovala, da bi bilo dobro zavarovati vdore v telefon pred nezaželenimi osebami. In sem si seveda povsem pametno zaklenila telefon (ne SIMke, telefon!). Čez nekaj ur sem ugotovila, da sem nezaželjena oseba očitno tudi sama... :D Jupi!

Spomini na izmišljevanje popolnoma nelogične številčne kode telefona je zelo meglen. Nekako se mi dozdeva, da je sestavljen iz števk 0, 8, 6,5,4 in morda tudi 2, nisem prepričana, lahko bi bila tudi 7, 1, 9 in 3.

Tistemu, ki ugane geslo s katerim sem si prepovedala vstop do imenika, koledarja, beležk, opomnikov, sporočil... častim tortico v Zvezdi (alpa kej poljubnega, v prbl. isti vrednosti ;)).

Alpa mi vsaj zaželte srečo... medtem ko se režiste moji (ne)naravni barvi las... jst se tudi režim, k je čist preveč neumno... :D

Aja... dobronameren nasvet... ne počnite tega sami, ampak zgolj v družbi osebe, ki si dobro zapomni številke ;)