torek, 26. oktober 2010

servis samsunga osebno

Če sem prvič pisala o servisu Samsung telefona, nisem bila preveč navdušena. Tokrat pa so fantje (khmmm, v bistvu je bil samo en) na servisu popravili vtis. Zakaj sem morala spet uporabiti to grozno stvar (bodimo pošteni, nihče se je ne veseli ;)) sem napisala že včeraj.

Kaj točno je vir mojega pozitivnega vtisa? Že včeraj, kmalu po nezgodi sem se šla pozanimat ali obstaja možnost, da nesojeno geslo zaobidejo. Odgovor je bil, da ne. RAZEN s ponovno naložitvijo operacijskega sistema telefona. S čimer izgubiš vse podatke.

Logično mi ta ideja ni bila povsem všečna. Izgubiti vse - številke, koledar, beležke, opomnike, SMSe... ok, brez zadnjega bi se dalo ;) itak bi jih morala izbrisati. Ajde, sem se odločila za trmasto varjanto - Bom še mal poskusila, mogoče mi pa uspe ugotoviti geslo. Itak mi ga ni.

Zato sem šla danes ponovno pogledat unega prijetnega mladeniča za pultom servisa. Na srečo me je pozdravil z besedami: "A se je splačalo še naredit dvakratno pot?" No, priznam... je imel prav, ampak moja trma zna bit včasih kar ustrajna.

Na vprašanje koliko: a) časa, b)denarja. Mi odgovori: "Simobil al Mobitel?" valda povem, da navijam za zelene ;) Ko mu povem kontaktno številko me je le pogledal in vprašal: " A delaš tam-pa-tam?" Valda sm ga pobulila, ker je ugotovu. WAW! No sej ne, da je posebej težko ugotovit, ampak nima veze. Mnogi tega ne vejo.

Nima veze. Sploh mi ni odgovoru na vprašanje, ste opazli? Če ne bi bil tako prijazen, bi mu gotovo zamerila tako obnašanje in ignoriranje stranke, ampak tku sem rekla, de nej mu bo. In še enkrat z nasmehom vprašala kako in kaj... v bistvu koliko. ;)

"Za prvič je zastonj, če se pa ponovi boš pa plačala." in "Ob treh bo ok." A vidite, zakaj so mi všeč? ;) Si je kar predstavljal, da sem prišla k njim med malico in bi rada imela zrihtane stvari do konca delavnega dne (izkazalo se je, da bi imeli še mnoooogo časa, ampak nima veze, ker sem danes oddelala ene par ur). 

Ko sem ob štirih ponovno prekolesarila do tja je bil pred mano v vrsti še en stric, ki se je grozno pogovarjal. Najbrž je imel za sabo tak dan kot sem ga imela sama in si je želel dan nekoliko bolj počlovečiti. Čist razumem. Ampak meni se je mudilo nazaj pred računalnik... In sem kar pred vrsto, med obdelavo še vedno iste stranke, dobila telefon in odgovor: "To je to"

Nej reče kdorkoli kar hoče. Ampak po temu prijetnem gospodiču, bi se moral še marsikdo zgledovat!