sobota, 30. avgust 2008

And here we are

So, yes, here we are. Moram priznati, da sem bila sprva kar malce sokirana ali pa samo prestrasena. Ze potovanje samo se je bolj slabo zacelo...Sem dobila pustila bancno kartico pa zdravstveno kartico pa verjetno se kaj...Prideva na letalo....Sami Marocani in 6 Slovencev. Pristanemo v Marakesu, nam dobim taksi in ze smo na La Place in zacnemo iskati hostel...Isceva in isceva in nic ne dobiva. Pa prisopita dva deckota in povesta, da vesta; kje je in naju odpeljeta tja. In ja, prav imas, sta zahtevala denar...400 dirham. Na konc sem zbarantala na 40, kar je bilo se vedno prevec...ma naj jim bo za prvic. Vceraj sva po zajtrku sli na lov za novim domekom in dobili nek dokaj zanikrn hotel, ma imajo pa super zajtrke. Ko sva se nastanili, sva se odlocili, da si koncno ogledava kako znamenitost in se odpraviva vMedino. Tavava po ulicah, ko me ogvori en Morocan in me povabi v njegovo trgovino. Mu pac povem, da ne nameravam nicesar kupiti, vendar se vedno vztrajain pac privolim. Pridruzi se se Meta in Hicham nama razkaze vse kar ima, naju postreze z njihovim cajem in povabi pozneje na kuskus. Po dolgotrajnem prepricevanju privolilva in se popoldne res vrneva. najprej nama zmasira hrbet, nato pa pride kuskus...Ma je bil super. Potem smo se malo klepetali, sama sem se preizkusila v igranju bobnov, ma menim, da se s tem ne bi mogla prezivjati in sem kar opustila to misel. Popldne sva se dobili se z mojim net prijateljem, ki je res fajn decko pa trenutno tudi najlepsi Marocan. Trenutno, seveda. No, zvecer sva se dobil se z najinim shop friendom in sli na pijaco na teraso Cafe Glacier. Super razgled na celotno dogajanja na La Place. Nato pa spat. Danes sva nekaj okoli blodili, vecina stvari; ki jih hoceva videti; je zaprta. Najine,u shop prijatelju sva obljubili, da se oglasiva v trgovinici in mogoce se spet dobiva z Mistrom Morocco. To bo trenutno vse.