ponedeljek, 4. avgust 2008

počitnice

Dovolj imam vsega. Povsod in od vseh poslušam samo še o tem kako so bili na morju... ali še huje, da grejo.
Temu sem naredila konec. Pika. Potni list je končno prišel. Še enkrat je bilo treba pogledat ponudbe za najcenejše lete, nato pa je odločitev kar neverbalno padla... gremo kjer je najbolj poceni.

Sedaj sem tudi sama prepričana, da mi dopustnikovanje ne uide. Kam grem naj ostane še nekaj časa skrivnost. Bistveno je da grem. in da bo september kar napet.

Že nekaj časa se ne grem več obračanja prašiča na hrvaški obali. Prvič, ker v tem nikoli nisem uživala in drugič, ker sem dobila veliko boljšo alternativo - Atlantik.

Za vse, ki tako kot jaz niste navdušeni nad neznosno vročino, ob kateri se potiš samo da si... ne! Zame je to stvar preteklosti. Že dve leti zapored me je po nesreči zaneslo na obale oceana in letos sem rekla - če že vidim slano vodo, to ne bo Jadransko morje. In res. Tudi letos mi Atlantik ne uide... pa še gladina morja se ne bo tok dvignila, ko bom skočila notr...:P