torek, 26. avgust 2008

Globoka razmišljanja...As deep as the sea.. :P

Da še jaz pristavim svoj piskrček (da me Meta ne bo spet tepla :P). Priprave na najino potovanje v Maroko...No, priprave so...še vedno tam, kjer so bile...Trenutno vem, samo kdaj odrineva (in še to ne natančne ure..enkrat zvečer pač), kje pristaneva (Marrakesh) in pa od kje in kdaj se vračava domov. Je pa Meta zato toliko bolj pridna in sestavila verjetno kakšen plan, ki ga bova, kot običajno, spremijali, kot se nama bo zazdelo. In s tem namenom se danes zvečer dobiva na bojnem posvetu, da to stvar bolj strateško razdelava. Sama sem tudi na začetku nekaj brskala po internetu in potem sem vsa zavezta informacije preverjala pri prijatelju iz Maroka, vendar se mi je vedno samo smejal in rekel, da postavljam neumna vprašanja in da če mislim, da prihajava v srednji vek...Toliko o točnosti informacij, ki se jih dobi na internetu...Nothing but a bunch of bloody liars :P Tako da zdaj sploh ne bom nič več brala, ampak se bom lepo pustila presenetiti. Sicer je pa najboljše da človek nič ne pričakuje. Tako je vsaj razočaranje manjše (če pač pride do razočaranja).
Zdaj bom počasi začela delati žehto, da bom lahko spet pakirala...Torej, izpraznim nahrbtnik in ga spet napolnim...Muke...
To bo zaenkrat vse. Bom še kasneje delila svoje drobtinice modrosti. :P