petek, 15. maj 2009

Podokničarji

Cel teden je bil tak - delala sem kar nisem pričakovala. Začnimo s ponedeljkom. Nekaj čez sedem je bilo, ko sem prejela klic "Ej, Podokničarji igrajo v Rožni. Po moje bi ti bli fajn"

Najprej sem seveda rekla ma ne...nimam časa - nekaj v smislu jutre moram oddat seminarsko...odložila sem telefon... in se zazrla v monitor...Vzela telefon v roke: "ok no pridem poslušat zadnjih par pesmi."

V študentsko naselje sem tako prišla ravno ko so začeli. Ni bilo načrtovano tako, ampak..no ja...
O koncertu ne bom. Podokničarji so štirje fantje...godalni kvartet. Ne bom povedala koliko violin imajo, vem da je ena vijola in kontrabas. Ostala dva inšturmeta si poljubno razporedite med violine in viole (jst jih pač ne ločim...pa še mrak je bil, lahko povem v svojo obrambo) :P

Njihov nastop me je kar najbolj navdušil. Posebej interpretacija pesmi Love me Tender. Sploh ne maram Presleya (o razlogih kdaj drugič), zato mi je bla izvedba všeč - režala sem se non stop, čeprav je bil pevec (najbolj leva leva) ves čas nadvse resen.

Upam, da fantje ne bodo zamerili mal reklame :P Ampak ime zasedbe dejansko ni iz trte izvito - moji prijateljici so DEJANSKO igrali podoknico :D face, sej pravim.

No pa še slikce.


Hvala Urški, ker je dovolila objavo fotk :)