četrtek, 7. maj 2009

Vam je všeč?

Ta prispevek bo sestavljen iz parih izsekov, dogodkov iz bližnje in nekoliko daljne preteklosti, ki so povezani s temo, ki me zanima.

Z začetkom študijskega leta, smo v dom dobili kup erazmus študentov, ki so vsi po vrsti zelo vešči uporabniki Facebooka. Vsak dan (sem) lahko pregledovala nove fotke z žura, videla ljudi, ki sem jih kasneje tudi spoznala...

Kmalu za tem so se na NetLogu pojavile fotke sosedov- javno dostopne.

Pred približno 14 dnevi sem bila med uživanjem kosila zelo presenečena. Ko smo govorili o povsem vsakdanjih temah je pogovor nanesel tudi na Facebook. Edina neDIjevka je protestirala, ker njeni FB prijatelji objavljajo njene fotografije ipd.

"Ne razumem zakaj težiš, da ne smemo objavlat tvojih fotk...kar nekej!"

Včeraj se je razvnela debata o izgledu neke punce na vseh fotografijah (od ljudi s katerimi se ne druži ravno veliko, ampak vsi jo poznajo - tudi jaz jo: prek FB, zaradi erazmusov)...

Danes me je (no, ne samo mene) na FB pričakalo sporočilo: "... what goes online, stays online:>"

Par minut kasneje sem med fotografijami dogodka izpred prejšnjega tedna zasledila oznako "gospodična, ki se skriva" pod njo pa komentar, ki je naštel ime in priimek gospodične, skupaj z sorodstvenimi vezmi.

Zaradi vseh različnih vidikov, ki jih slišim in berem o objavljanju informacij, fotk in podobnega na internetu, me je stvar začela zanimati... zato sem se odočila, da med bralci bloga izvedem mini raziskavo:

Vam je všeč, da drugi objavljajo stvari o vas? Vas to moti? zakaj... pa še z druge strani- objavljate stvari svojih kolegov in prijateljev?

Vesela bom vseh mnenj, še najbolj utemeljitev ;)