nedelja, 24. maj 2009

točenje

No, kej si pomislu/pomisnla ko si prebrala naslov? Najbrž ne istega kot jst, ko sem začela pisat o tem :P

Ja, še malo bomo ostali v živalskem svetu - svet čebelic. In točenje medu.

Zaradi obveznosti na faxu, alpa zaradi lenobe - katerikoli razlog vam je bolj všeč - sem zamudila četrtkovo točenje medu. Že nekaj časa si dejansko želim, da bi bila priča vsemu skupaj. Alpa vam vsaj pripela filmček o tem, k sta ga sošolki nardili, ampak... vse ne gre tako kot bi mi radi. Filmček ni v pravem formatu al kej jst vem :(

No, bom prešla k bstvu. Se še spomnite kako zelo sem bila zaskrbljena zaradi maloštevilčnosri čebeljih družin (po domače jim rečemo, de družine "niso močne")? Ja, res niso... da so čebelarji, no vsaj moj tata, razmišljali o tem, da bi zaprli še kakšen panj, ker čebel v njemu skorej ni bilo...

Ampak kot mi je prejšnji teden rekel, da bodo ta teden točili, sem bila ... presenečena je rahlo preblaga beseda.

Danes sem izvedela, da so stočili dobrih 100kg medu. Kar pomeni približno 17kg na panj. Še tisti, o katerem je tata razmišljal, da bi ga zaprl... ja, celih 12kg!

Pa nej kdo reče, da čebele niso pridne! Jst sm nad svojo pridnostjo total obupala, tako, da se bom raj zvrnila nazaj na posteljo :P