ponedeljek, 25. maj 2009

Senca tvojega psa II

Ker sploh niste resni s komentarji, bom kar nadaljevala s pripovedjo ;)

Med postopanjem po avli Mladinskega gledališča, sem poskusila ugotoviti kakšo predstavo sploh grem gledat. Videla sem, da prodajajo zgoščenko te predstave -> mjuzikl? ja, najbrž.

Po stopnicah sem se vzpela z vsem spoštovanjem (jah, stare stavbe so velika strast) in nadaljevala pot v dvorano. Na vstopnici mi je pisalo Vrsta 6, sedež 1, levo. Šesta vrsta je v večini gledališč že rhlo daleč nje? No, tle sem biladirekt pod odrom, na katerem sem videla bombne, nekaj kar sem si razložila z električnim kontrabasom (ne grem se stavit) in kitara. Nič prostora za igralce... hmmm? rahlo čudno kajne?

Pred mano je sedel par, ki je gledal v nekaj podobnega gledališkemu listu, ali zgolj ovitku CDja. Seveda sem poskusila malo pokukati kaj piše ali pa kakšne so slikce. Kaj sem zagledala na moje največje presenečenje?

JACQUES BREL

a? Rahlo me je pognalo s stola. Brel!?! Ne, pa sej... a je lahko res od Brela? Eh ja, morde je kakšna njegova pesem...Spomnila sem se, da so govorili zjutraj o tem, da nas (Kolegijaše) vabijo le na šansone. Ampak... Brel... Takoj sem se spomnila na Marieke. Vedela sem, da sem jo slišala že v slovenščini...ampak kje? Seveda Jure Ivanušič jo poje v Kabaretu, kjer se vse dogaja okrog Merieke. Ampak vrnimo se nazaj k Senci tvojega psa.

Predstava se je počasi začela. Kot vedno - nekaj povsem svežega. Koncert, z odseki kot iz intervjuja, kjer so nam predstavili razmišljanja Jacquesa Brela. Fenomenalno! Že po desetih sekundah prve pesmi sem bila prepričana, da HOČEM ta cd.

Vsem, ki jim šansoni niso pri srcu, ta predstava ne bi bila všeč. Jaz pa, kot veste, sem nad njimi zelo navdušena. Uživala sem v predstavi, v interpretacijah pesmi, v besedilih (ki so jih prijazno poslovenili), v razmišljanjih... pač v vsem!

Zaradi posebnih francoskih gostov, smo doživeli še bis. Kot je razložil pevec in režiser predstave Branko Završan: "To je predstava in predstava nima bisa. Hamlet lahko v predstavi samo enkrat. Kako bi izgledalo, da bi gledalci hoteli bis - bi Hamlet še enkrat umrl?" :D ampak pri nas je Hamlet še enkrat umrl. Priborili smo si še dve pesmi, na račun Druge godbe (kjer bodo nastopali) in francoskih gostov, ki sem jih že omenila.

Ča mi ne bo uspelo it na Mednarodni večer šansonov, je tudi ta doza šansonov super! Rada pa bi vseeno videla še drugo predstavo o Brelu, ki jo izvaja Jure Ivanušič in ima naslov Srce v kovčku. No, kdo mi kupi zgodnje darilo za rojstni dan - karto?