četrtek, 7. januar 2010

Ne vem kako na te ljubim bolj

Ne vem kako naj te ljubim bolj
ko se zvečer vrnem iz avtobusne postaje
sita dolgih voženj, sita gledaliških sprenevedanj
takrat mislim...

Ne vem kako naj te ljubim bolj
utrujena sem pomembnih prizorov
utrujena kr tko in kar naprej
utrujena neizbežnih srečanj
Takrat mislim...
Takrat mislim samo še nate

Na tvojo mehko toploto
ki se razlije po meni
in sem vsa tvoja
in sem vsa tvoja

Ne vem kako naj te ljubim bolj
in ko vsak dan srečam narejene obraze
sita praznih misli, sita izumetničenih nasmehov
takrat mislim...

ne vem kako naj te ljubim bolj
v tem norem času izgubljenih partij
samo še ti dišiš mi kot nihče
in sem samo ob tebi varna
Takrat mislim...
Takrat mislim samo še nate

Na tvojo mehko toploto
ki se razlije po meni
in sem vsa tvoja
in sem vsa tvoja


in popolnoma doma.

Pesem je nastala izpod peresa Vinka Möderendorferja, sama jo poznam v izvedbi Lare P. Jankovič.

Danes mi po glavi hodijo, se sprehajajo, hitijo deli te pesmi. Ne bom povedala kateri deli, sej po svoje paše (skoraj) celotna pesem v kontekst.

Upam, da vam je všeč.