sreda, 7. april 2010

300

To je že tristotič, ko vam morim. Tukaj. WAW!

Želim si, da bi vam lahko podala kakšne modre misli, ampak trenutno sem nekako na nivoju vrtca. No vsaj kar se globokih misli tiče.

Bom prepustila, da vas nagovorijo misli in besede drugih. Smisel bloganja je v mreženju, v blogosferi, ki jo ustvariš. Mislim, da sem si dobila z bloganjem tukaj kar nekaj prijateljev. Osnovni pojmi v blogovskem prostoru? Tukaj.

Zadnje čase me recimo še toliko bolj (jah, pisanje diplome end staf) zanima problematika avtorskih pravic. Kako je s tem na spletu/blogih, se je spraševala Hirkani. Debata mi je kar dala misliti. Nekako se že ves čas trudim, da stvari, objavljene na tem blogu, ne bi bile avtorsko delo drugih (v tem primeru navedem vir...so pa tudi izjeme, priznam), če se da iščem slikce s CC licenco. Ampak... je to dovolj? Debata mi je dala misliti!

Nadzor in tehnologija sta lahko strast ali strah. Odvisno za kaj se gre. Ta članek mi je bil tudi kar kul.

Vsi pohajajo, samo jaz ne :( Prijateljica, ki se trenutno potepa po Irski, mi je dala ta link... no že en čas nazaj ga je dala. Všeč so mi nekateri irski pregovori.

O svojih problemih s tehnologijo še nisem kaj dosti govorila? Gotovo se spomnite objave na Gregorjevo? Jah, jaz že vem zakaj se mi je cel dan režalo in skakljalo. Spoznala sem njega. Dala sem mu ime Kjuti. Rečte, da ni lušn! Najbel. Ampak... Saj veste prave ljubezni so vedno nesrečne... Al kako že pravi Lara? XD Jah, ni mi bil usojen. Sem ga bila celo pripravljena it kupit v tujino, ampak... eh, predolga zgoba :D

Da se človek pomiri, reši pred višinsko boleznijo ali pa za vsaj rahel občutek ilegalnosti, si lahko privoščimo eno vrečko Mate de coca. Po pravici povedano. Prvič, ko sem pila kokin čaj... se bom ustavila še preden začnem (k tu bi bla šele doooooolga zgodba). Kokin čaj je zeliščni čaj z okusom po senu, če prav na kratko povzamem. In niti najboljša družba na tem svetu mu ne odvzame nagravžnega okusa. :D Je pa perujski boljši od ekvadorskega :D

Dovolj za danes. Dejte si pogledat linke. Priporočam branje :D