petek, 9. april 2010

golobčka

Od zadnje objave se je na področju golobčkov. Vedno bolj sta podobna pravim letečim golobom. Perje raste, postajata siva. Me veseli, da sta si od vseh barv izbrala sivo- tisto, ki mi je od vseh grdih golobjih kombinacij še najbolj všeč. Prou po tati... oh, Piki...
Najbolj zanimiv dogoodek tedna? Slišala, sem, da se zgoraj nekaj dogaja, peruti so udarjale v tram ipd. G.l.a.s.n.o. Ko sem pogledala kaj točno se dogaja, mi kar dolgo ni bilo jasno za kaj točno se gre. Videla sem samo peruti in perje in... sranje, ki je padalo dol... Ampak nič kaj, kar bi mi pomagalo ugotovit za kaj se gre...

Šele po kakšni minuti sem med perjem in perutmi opazila glavi, ki nista hoteli narazen. HUDO! Mama hrani mladičke. Mi je bilo zanimivo, kljub temu, da govorimo o golobih.

Sploh se zadnje čase na področju ptičev tukaj dosti dogaja. Če bi le imela fotoaparat z (boljšim) zoomom, bi vam pokazala kaj opazujem navsezgodaj zjutraj med čajčkanjem, ko skozi okno zrem v breze. Oh kaj vse se dogaja! Bitke za ozemlje so že zdavnaj mimo, ampak še vedno... akcija!:)