torek, 6. april 2010

Crome II

Minila sta dva meseca. Od kar ga uporabljam. Sprva mi je bil beden, ampak o tem sem že pisala.

Kaj sem dognala v tem času?
:) Ne sej priznam, navadila sem se ga, da ga bi težko nehala uporabljati, AMPAK... ja, vedno je ampak. Še vedno ne paše v os, če gledamo iz stališča oblike in barve. Iz tega stališča mi gre še vedno na živce tudi to, da je označeno besedilo vedno strupene modre barve (niti slišati noče o moji prelepi oranžni) :((

Nekako sem se navadila tudi na zavihke, ki so precej bolj zgoraj in mi nekako lepše izgledajo kot oni v Mozilli. Posebej mi je bilo všeč, ker se je dalo zavihke, ki jih imaš npr. vedno odprte pomanjšati. Ampak ne vem zakaj točno te možnosti ni več... :( že 14 dni ... torej eno dobro stvar so sami izključili...ne vem zakaj. Stvar, ki mi je bila zares, ma rejs zares všeč.

A sem že omenila, da ima probleme z downloadanjem (kašn je sploh slovenski izraz za to?). Manjka mi tisti slavni "open with".

Všeč mi je, kako so brskalnik dali v isto okence kot naslove spletne strani. Kul je tudi, da se ob odpiranju novega zavihka pokaže osem največkrat obiskanih strani. Sicer sem rahlo presenečena nad seznamom (vsake toliko se zamislim nad tem, priznam), ampak ja... je kar fajn :D skoraj ne uporabljam več bližnjic.

Kašna bi bla torej ocena po dveh mesecih? Crome je fajn. Ampak, če bi uporabljala sam ta brskalnik, bi imela v nekaterih stvareh velike probleme. Mal ga bojo še morali dodelat.