ponedeljek, 26. april 2010

2 leti

Jah jah... nikoli nisem tiho, ko rečem da bom...

Danes enkrat popoldne, bosta minili dve leti od kar obstaja ta stran. Sam razmišljam, ampak morda bi bilo fajn zaključit s to zgodbo... sam kej k je moje razmišljanje preveč podobno uni iz Briškule, od Mlakarja ja:
...
Počasi, ma za gvišno staram se,
že dolgo karta več ne mara me.
E, tud sreča ni več tisto, kar je bla.
Kolkokrat pobral sem same liše an puntov neč,
kolkokrat vržt mislu sm že karte preč.

Preklinjam, jočem an stočem,
genjat ne, genjat pa ne znam.
Do čer mam še kej v rokah, jaz igram.
...
celotno besedilo je tukaj, pesem pa tukaj, če je kdo še ne pozna... ma itak, de jo.

Hvala ti, ker se občasno ustaviš tukaj!

V bistvu sem se lih prej spovnla na to, da so prvomajski "prazniki" in da... Ampak, de ne bo stvar izpadla kakor da se sam hvalim s tem (hmm no ja, tu rejs ni namen). Nej izkoristim priložnost in vprašam TEBE po kakšnem komentarju, kritiki... morde objavi, k je ostala najbel u glavi... Pač, de mal poklepetamo, če se komu da...