sobota, 7. avgust 2010

Š kot šotor

Točno ta objava se je pojavila v točno pravem času, sledila ji je še ta. Benjamin si je za svoj novi motiv izbral ravno šotore. In to ne katerih koli šotorov, ampak Bohinjce, uradno baje Savice (poskusite si ga raje predstavljati brez podaljšane strehe... Najači šotor, ma kej najjači, še slovenski je!

Morda ga ne postaviš tako, da ga vržeš v zrak in se sam postavi. Ampak lih v tem je užitek! Definitivno pa me še nikoli ni bilo strah poplave, ko sem spala v tem šotoru. Prav postopek postavitve mi je fajn, ker pogojuje timsko delo (približno, si lahko ogledati kako in kaj na tem posnetku - ni sicer točno tako kot jih mi postavljamo, ampak za lažje predstavljanje bo že). 

Naše planinsko društvo ima poleg tega še malo boljše kline kot so tisti, ki jih navadno dobiš zraven šotora. To pomeni, da se ne zvijejo že ko jih pogledaš. Zato je delo še bolj zabavno! 

Macolo v roke, natikače na noge in gremo. Macolo za zabivat kline, natikače pa zato, ker obstaja logika: kdor se prej sezuje, tisti gre v šotor... in igranje duhca v šotoru je fajn ;)
Ok, morde ste videli lastnosti šotora in se vam zdi 12kg nekoliko preveč za šotor. Jah, šotor je namenjen temu, da ga postaviš, najraje za cel tabor. Je definitivno zanesljiv šotor, ker pušča zelo redko (tudi če ni pokrit z dodatnim najlonom) in preživi točo (preizkusila sama!). In kar mi je pri šotoru najbolj všeč je dejstvo, da je pod opisom "4 osebe" všteta tudi prtljaga za štiri osebe za vsaj en teden. Drugače pa čisto udobno spi v tem šotoru tudi pet ljudi. Malo manj udobno pa jih lahko spi tudi 11 ljudi. In še vedno te noter lahko fajn zebe. Sem že omenla, da se da v šotoru stat? 

Ni ga čez Bohinjca!

Moje fotke sicer niso tako dobre kot tiste od Benjamina ... se lahko izgovorim na dejstvo, da ima on fotoaparat, jaz pa le eno mikeno škatlico namesto fotkiča? Hehehe.

Če morda kdo še ni slišal. Danes so otvorili tudi Planinski muzej v Mojstrani. Tako sem gledala na Mojstrano pred dvema tednoma... ah...je bilo lepo...to, da lepe stvari prehitro minejo, itak vsi predobro vemo...