petek, 20. avgust 2010

servis telefona - Samsung

Že nekaj časa nazaj sem si privoščila nov telefon, tokrat Samsunga. Dejansko mi je všeč, ker ima qwerty tipkovnico in je pač res to kar rabim od telefona. No, funkcij ima seveda nepregledno množico in če bi se jih dalo bi jih brez problemov izbrisala, ampak, pustmo stat ;)
Res, še nikoli nisem bila tako navdušena nad telfonom. Preprost za uporabo, lušn izgled... res ne vem kej bi hotu človek več (ne, ne spadam med une geeke, k hočejo androida, čeprou, ko sem ga nejki rabla je biu tudi android čist luškn ;)). Uglavnem bila sem čisto navdušena nad svojo izbiro.

Celo nekoliko manj prijetna izkušnja s tehnično podpora na samsungu, me ni odvrnila od mojega začetnega navdušenja. Sinhronizacija s telefonom je seveda mogoča samodejno, ČE uporabljate operacijski sistem Windows. In jaz ga seveda ne. Pa me je zanimalo - a imajo kak programček pripravljen tudi za linux. Koneckoncev se tudi linux počasi širi, čeprav res ni nekaj blazno razirjen in razumm, če ga nimajo.

Pa jim pišem na podporo in povprašam po tem. Njihov odgovor? Ga bom kar skopirala:
"Pozdravljeni!

PC Studio za linux OS ne obstaja.

Lep pozdrav!"
 
Nič oprostite, nič! Sej pravim, razume, da ga nimajo, ampak vsaj una poslovna vljudnost? Noup, nič! Pa še za ta zelo izčrpen in "vljuden" odgovor so potrebovali cele tri dni.
 
Ampak, kot sem rekla, me stvar ni pretirano ganila, ker mi je bil telefon čist preveč všeč. Hei, celo budilka dela, ko je telefon izklopljen, pa da ne omenim, da lahko melodijo za budilko določim iz svoje zbirke melodij! Ok, ja, prej sem imela res primitiven telefon...ma je bil pa lep :P
In ta ta nov je res fajn! Tudi brez primerjave s starim.
 
Potem pa se je začel nekoliko neubogljivo obnašati. Seveda nisem bila pretirano navdušena nad tem, da se mi kar sam od sebe ugaša. Pa sem rekla... Lej Delphy, pejdi ti une strice (alpa še rajši tete) na servisu pogledat, pa nej te mal prevzgojijo, ker tako pač ne gre.
 
Po 14 dneh sem ga končno dobila. Seveda s popolnoma izbrisanim spominom (najbrž je to prva stvar, k jo na servisu naredijo al kaj?!). Ampak ok, morda je bila napaka tudi v tem. Potem pa sem prebrala drobno pisemce, ki ga stric na servisu napiše.
 
Odločila sem se. Ej, telefon mi je še zmjri blazno všeč. Ampak pri pooblaščenem serviserju /tehnični podpori imajo res slabo zasnovano politiko odganjanja strank. Da ti napišejo, da so pri telefonu sicer nekaj popravljali, ampak da je glavni problem v SIM kartici? Oh, komon!
 
No, da ne bom sam šinfala. S servisom LGja sem bila obakrat zelo zadovoljna. Hiter, učinkovit  in zelo prijazen servis! Če date kej na to, pol izberte kej od LGja. Sej njihovi telefoni so se baje fajn izboljšali od takrat, ko sem ga kupovala. :)