petek, 26. september 2008

Uaj?

Vprašanje se je v puščavski državici, v kateri sem se nahajala pred dobrim tednom, postavilo zelo pogosto.

In kaj se tokrat sprašujem "Zakaj?"

Že v Fezu, sta naju dva domačina spraševala zakaj jima noče uploadat (po slovensko: naložit) slik na Facebook... že takrat sem jim z vso iskrenostjo odgovorila, da se mi ne sanja in da se podobni problemi tudi meni dogajajo...
ampak, človek si reče- morda pa je to zgolj posledica povezave z internetom- instantni internet morda ni najboljši način... ampak

danes sem želela svoje prijatelje in znance razveseliti in z njimi deliti vsaj nekatere fotografije, ki so se zapisale na spominsko kartico med najinimi maroškimi dogodivščinami,...ampak, očitno s to namero ne bo nič... :(

po več kot pol ure trajajočem nalaganju slik, se je - kot navadno- pojavilo opozorilo- nalaganje je šlo falit :'(
fotk torej ne bo, če pa kdo zna razložit to nenavadno obnašanje FBja...naj se oglasi in me razsvetli, da me ne popade jeza...

Hvala že vnaprej