četrtek, 6. november 2008

"F"

Že za vikend me je presenetila, negativno seveda, ena taka stvar, ki nočeš da te preseneti. Nisem se namreč mogla prijaviti v Digitalno knjižnico Univerze v Ljubljani (DiKUL po domače).

In to je bil zame velik šok. Še vedno sem vso literaturo za fax iskala prek medmrežja in potem so se mi vrata kar naenkrat zaprla... in niso bili prazniki, ker tudi včeraj še stvar ni delala!

Danes sem se končno opogumila in poslala mail z vprašanjem "Kaj je zdaj to, da kar ne dela?!" Nazaj sem dobila prijazen odgovor kje se je najverjetneje zataknilo.

Neverjetno, stvar je bila dejansko uporabna in ponujala pravo rešitev- podaljšanje članstva v fakultetni knjižnici. Zakaj ga letos niso avtomatsko podaljšali tudi meni ni povsem jasno... Torej če se ne uspete prijavit v DiKUL (ali katerokoli zbirko podatkov) prek oddaljenega dostopa, preverite datum poteka članstva v Moji knjižnici...
Stvar se hitro uredi - knjižničar je pritisnil tipko "F" in zdej že nazaj brskam za prepotrebno literaturo :)

Sprašujem se le - zakaj ravno "F"...