sobota, 8. november 2008

vikend

Ko za vikend ostanem v Ljubljani je navadno zato, ker imam precej dela... in ker doma ni šanse, da bi kej nardila na tem področju...

Ampak zadnje čase imam dela PREveč in kar ne vem kje naj začnem. Zato se dan začne s poležavanjem (kar definitivno ni v moji navadi), nadaljuje z daljšim zajtrkom, branjem knjige, urejanjem frizure, branjem knjige, pomivanjem posode, čajčkanjem (in to mora bit mirno in zelo počasno), potem pa se spravim za računalnik...

računalnik je mesto za delo, ampak kaj ko obstaja revež ki rabi internet, zato mu ga kot prijazno dekle odstopim...nujno ga rabi... vmes si še cimra ogleduje tutoriale za njeno domačo nalogo. Ponovno se vsedem za računalnik, ampak ker se ne morem kar takoj spravit delat pregledam še rss feede za vse fajne bloge :( nič novega- "Pa zakaj folk nič ne objavlja?!!!"... Ufa, en nov komentar imam..pogledam :) se posmejem :)

Pa še e-pošta... :) eden od unih forwardov, ki so mi všeč čeprav sem jih že videla - Kako je lahko vsak drek šef. :D Počasi mi zmankuje idej za zabušavanje...obisk wca pa je že tako prepogost in brez veze :P nič, treba bo zavihat rokave in začet delat... ampak, zdej se mi že res ne splača, časa imam še pol ure, nato pa bo že čas za kosilo...zato pišem blog...

ima še kdo kakšno zabavno idejo kako naj se držim enega redkih študenstkih pravil, ki sem si jih uspela zapomniti -sej sm pač le uboga študentska para-

Ne prelagaj na jutri kar lahko storiš pojutrišnjem!

In odsrfala sem domov (na Facebook...)