sobota, 1. november 2008

recesija, garje in francoski r

Toliko stvari je, ki mi blodijo po glavi zadnje čase: računalniške igrice, recesija, diploma, garje, francosščina, tišina...itd.

Ne bom govorila o tem kako se naša družina občasnu znajde v nekem čudnem stanju igranje kakšne igrice (še posebej zdej k smo vsi v kuhinji). Ampak na srečo se zgodi to le včasih, sej vlada v času igranja kar mal obsedeno stanje. Sprehajanje med računalniki in dajanje nasveto, skupinsko iskanje rešitve so pač neka stalnica. In kot pravim - stanje ne bo trajalo več dolgo, saj je večina že pri zadnjem "livelu". je pa zabavna igrica-poskusite.

O recesiji poslušate že od vsepovsod in najbrž se vam bolj sanja kaj se zares dogaja. Pač, res ne morem rečt, da me je strah tega. Denarja nimam, vem le to da ni vredu. Po eni strani se mi zdi, da bi rada vedela zakaj točno se gre in razumela vzročno-posledično plat zganjanja panike v medijih, a mi občutek pravi, da je to le še ena stvar o kateri v resnici nočem vedeti nič, ker se bom tako manj sekirala. Naj ostane pri tem, da je ne maramo. :)

Garje. :) V ponedeljek smo se jih kar mal preplašili, kar naenkrat nas je vse srbelo....ampak v 24 urah ugotovili, da nima veze pretirano paničart, ker kot ponavadi ne pomaga. Šele kasneje smo v poročilih izvedeli za vse katastrofalne ukrepe študenstkih domov in še bolj katastrofalne razsežnosti, ki jih bo imela ta pidemija :) Še en dokaz zakaj je neumnost gledat televizijo v času informativnih oddaj, no, na spletu se lahko vsaj presmeješ vsem komentarjem... :D
Od samih stanovalcev v "kriznih" sem izvedela, da so še živi in da ne trpijo za srbečico. In tudi sobe so jim zaklepali glej ga zlomka.. ti novinarji res nimajo kaj delat...

o diplomi ne povem več kot to, da imam za gvišno zbrano mentorico in tudi temo na približno, ampak ne bom o tem, k se mi vsi smejejo češ "ful lepo zate, ma tu j kar nejki, mi neč n rzummo" . :) sem navdušena. :D

o francoščini in tišini, kostanjih in dežju (zakaj je to dobr za čebele) pa kdaj drugič, oke? lohk pa poveste s čim začnem...