sreda, 12. november 2008

francoska tišina

Glede na rezultate ankete, vidim, da bi radi slišali o tišini in francoščini, pardon brali.
Bom raje kar o zadnji, naslednjič pa še o tišini.

Franoščina...
Če od mene kdo pričakuje, da bom izjavila kakšno v smislu: Francoščina je tako lep jezik, najbolj zapeljivo zveni... ROFL! najbel sexi je ...NOT!
Za tečaj sem se dejansko odločila na podlagi zadnjih dveh počitnikovanj - Bretanija in Maroko, kjer je bilo znanje francoščine - predvsem v drugem primeru zelo... nujno. Situacij, ko se je M pogovarjala v francoščini in sem le včasih razumela kakšno besedo kot je sloven, tre žoli, travaj... ampak tudi če veš pomen teh besed, brez konteksta ne gre ravno...no ja, je tečno in nevarno.

Zakaj je nevarno? Ko prijateljica (v francoščini) napoti k tebi nadlegovalca, češ da je zanjo premlad... grrrr in ko se ne moreš pogovarjat z nekim človekom, ki zgleda kar najbolj simpatičen, ker ne znaš francosko (no, sej ne rečem, sva se gledala in si marsikej povedala tako, ampak to ni lih to)... ja to je bilo zame čisto preveč in obljubila sem si tečaj.

Ko sem spet prišla na domača tla sem se sicer nekoliko obotavljala, ampak ne! trma je naredila svoje zato sem šla do pisarne ŠOLTA in se prijavila na tečaj. Po pravici povedano je bilo vse skupaj zelo nepremišljeno - dejansko nisem programa tečaja niti pogledala ampak le slepo zaupala, kot bi bi šolt edini pri katerem bi se lahko učila jezika.

Mislim, da je bilo točno en teden po vpisu in vplačilu, ko bi se tečaj moral začeti... seveda sem bila že najbolj navdušena in z veseljem (ter strahom) pričakovala ta dogodek in tako sem na vznemerljivi torek dobila sms, da se tečaji začnejo naslednji teden. Hmmmm, grrrr, naš predavatelj Boris mi je postal še manj všeč... (ja, seveda je vsega kriv, tisti k uči), potem sem naslednji torek spet dobila sms, da stvar odpade, sem bila že kar najbolj penasta! Nakar se je tisti, drugi četrtek stvar končno začela.

In sedaj redno in vestno opravljam domače naloge, se pačim (ampak ne pred ogledalom) , ugotavljam zakaj se v literaturi pojavljajo prednosti e-učenja in jih tudi sama prakticiram. Prvo domačo nalogo, sem namreč naredila točno prek programa za hipno sporočanje, ko sva se s prijateljico kvazi pogovarjali v francoščini...da se mi lažje smeje, nič drugega :P

Seveda smo najjača tečajniška skupina - če ima kdo pomisleke naj jih zadrži zase ;) - in se res super raumemo, zafrkavamo in smo najbolj resni vse v enem. In to je tisto kar naredi učenje jezika zares...motivirano :P

In ker res najbolj pridno sodelujem, bom kmalu lahko razmišljala, da diplomske naloge ne napišem v slovenščini, ampak kar v francoščini ... NOT! Ampak je lepo klamfat tistih par besed ki jih znamo skupaj. Tako se v vsakem drugem stavku čisto po naključju znajde pes..le zakaj? očitno je res priročen - lahko ga gledamo, lahko je, lahko ga imamo, lahko govorimo o njem, ... in še par ostalih glagolov s psom :) le živimo raje v hiši in ne v psu :)
Ma ne sej se hecam, ni tako- znamo tudi mačko. :D Znamo že kar precej besed- sej veste vsak dan se naučiš kej novega :P No mal več ku sam eno stvar.

Vglavnem iz tega sem se naučila, da včasih ni dobro preverjat vseh podrobnosti, ker je tudi notranji čut kar fajn in nas lohk pripelje do prou fajnih stvari.