torek, 4. november 2008

ko sem pijana

Ko sem pijana rada pišem blog.

Zakaj?
Ker si tako pridobim čas med pitjem prepotrebne vode, ki jo pijem preden grem spat...
fajn pride prav, poskusite

drgač pa so očitno zdej popularne ameriške volitve ali kdo bo krojil usodo sveta?

Dobro vprašanje. Bolše vprašanje je zakaj mi voda danes nekako ne gre... spila sem liter vode, špancem povedala, da naj se me ne dotikajo, saj morda nosijo garje (un Portugalc je namreč več al manj z njimi). Vprašanje na to zakaj mi ne gre - pitje vode namreč še vedno ne vem... ampak prvič v življenje mi dejansko dela slabo... vodka je pa najbolj zanič kar človek lohk pije, čeprou meša z CC (CocaColo). Še zmjri zanič, ne poskusit!

Res je bedno, ko si pijan in so drugi pijani se ti kar tako smejijo v obraz. Prenesla sem že, da se mi nekdo k ga ne poznam reži v fris, kljub temu, da mu to povem, da mi je čusno in neprijetno, ampak to mu ni bil noben razlog, da bi se ustavil... in to me še vedno teži... vedno se spomnim na un butast fris, k se mi kdo smeje... ne morem si pomagat... in tipa sm u bistvu kar najbel nadrla...

ampak sedaj moram potihem tipkat, k je cimra šla spat...

v meni se pa dogaja...ceu žur vam rečem... spoznavam nove stvari...nove ljudi... splača se bit pijan ;)