četrtek, 2. april 2009

Današnji dan

Počutim se kot da je petek, morda zaradi dežja. Ampa ves dan je eno samo tekanje gor in dol, po drugi strani pa zelo umirjeno.

Začelo se je s poskusnim testom, nadaljevalo s kriznim sestankom: čez tri tedne mora biti stvar zaključena, mi pa še začeli nismo. Ja, ko se Dijevci lotimo oglasne kampanije, se seveda osredotočimo najprej na raziskovanje- fokusna skupina, ene 6 intervjujev, pa še anketa. Sliši se dobro ane? Ja, smo total zagrizli in skoraj pozabili na bistveno- ven mora pridt reklama...oh ja ja...

Tudi na delovnem mestu so danes postregli s presenečenji- dobili bomo nova tla in posledično se bodo zgodile tudi spremembe v pohištvu in postavitvi. :) se že veselim čaranja v ponedeljek, ko bomo iskali idealne rešitve. SUPER!

Obiskat sem šla tudi mentorco. Ne vem kok lahko to objavlam, ampak sem že rahlo obupana, iz večih razlogov in čeprou ni noben zares negativen (vsi govorijo preveč v njeno dobro :P)... oh ja... recimo: jst ji uničim knjigo, ona mi da eno čist novo...

Sedaj pa že tri ure sedim za računalnikom in ugotavljam kakšno hrano jejo dojenčki, kaj mamice pazijo, ko izbirajo sadne kašice, o čem se kregajo, zakaj se kravjega mleka ne sme dajati otroku mlajšemu od enega leta...

zato...poglejte si eno bel carskih reklam...pardon: oglasov

Sledi pa seveda še spis o tem ali nas tehnologija osvobaja ali nas nadzoruje. Mislim, da bom zagovarjala drugo tezo...mi je belj všeč :) eni ajdija?