torek, 28. april 2009

izlet v neznano IV

Če vtise strnem, bi jih nabrž nekako tako:
  • ozke uličice in trgi me vedno znova fascinirajo
  • mostovi na vsakem drugem koraku tudi... po novem
  • ideja o čolni kot vsakdanjem prevoznem sredstvu in življenju v Benetkah se zdi zabavna
  • verjamem v moč morja, ker sem videla razjedene stopnice v muzeju stekla v Muranu in vrata, ki se v njem namakajo v Benetkah
  • verjamem v moč morja, ker sem videla razjedane čwoke, ki označujejo plitvine v lagunah okoli Benetk
  • verjamem v moč morja in nevarnost, da se Benetke nekega dne sesedejo zaradi vseh udolbin v obeh muzejih v katerih sva bili.
  • barvaste hiške Burana mi še kar ne grejo iz glave
  • prav tako WC, ki stane 1,5€
  • Ponte dei sospiri... razlog, da sva si ogledali zapore dvakrat... in vse potencialne ujetnike ustrašili z "BU!"
  • Ponte dei sospiri...zakaj že folk to povezuje z zaljubljenci?
  • golobi, itak
  • zamujen vlak :(
  • presenečenje ob ne zelo nabitih cenah po vsem otočju (spomni se sendvičev)
  • presenečenje nad tablami, ki kažejo proti trgu sv. Marka in železniški postaji (predvsem slednji so mi zelo všeč ;))
  • presenečenje ob angleških napisih in znanju angleščine policajev... ni povdarek na poklicu ampak na lokalnosti - italjano so...
  • še vedno ne vem kako po italjansko rečeš "est-ce que" sumim, da ne obstaja...
  • Američani so zabavni...prou fajn se da krajšat čas med čakanjem v vrsti
  • semaforji ob vodnih poteh, bodo na moj obraz še dolgo zvabili (na)smeh
  • in še mnogi drugi utisi...