četrtek, 25. junij 2009

Bitka pri mrzli reki

Ko mi je včeraj zjutraj zazvonila budilka, sem pomislila samo na eno stvar: "Ni šans, da vstanem!" zunaj je bilo zelo glasno in jasno slišati, da dežuje. Z okna pa je name padala ogromna masa zelo mrrrrzlega zraka. Kje bi bil torej razlog, da bi vstala? Ne, še na sms, ki je spraševal po tem ali sem že vstala, sem odgovorila "aj rifjuz"

Začetek dneva torej ni bil obetaven. Vsatala sem v gnilo jutro z energijo ravno pretepenega mačka. Po tortici in klepetu v centru se je energija pojavila kar tako...kot strela iz neba. Ko smo po tajskem kosilu (imela sem res srečo, da sem izbrala rano vse najbolj pekoče stvari) :( odpravili proti domu in se v več kot pol ure celo premaknili za efektivnih 500m do Bavarskega dvora... Se je vseh 5 punc,naveličanih vsega... predvsem gužve in dežja... začelo dreti. Najprej "Naj pada zdaj dež" potem pa seveda še vse pesmi, ki smo si jih uspeli spomniti.

Po dveh urah smo prišli do pod Zemona, kjer se je dogajalo. Rimski spektakelj. Vzpetina namenjena publiki je bila toplo obsijana s popoldanskim vipavskim soncem. Ja, prav toplo je bilo, za razliko od zjutraj.

Vsa čast organizatorjem! Da so uspeli organizirat eno tako veliko zadevo. Dobili najboljši plac kar so jih lahko...Carsko!

Kar všeč mi je bilo dogajanje z lokostrelci, gladiatorji, predvsem pa kvadrilije(?), no pač štirivprege. Igra mi je bila preveč moderna za rimsko vzdušje, ki so ga poskušali vzbuditi. Utrinki iz časa pred bojem pač... Morda se je tako zdelo samo meni... ni važno. Videti je bilo, da so se pri vsem zelo potrudili in zelo cenim njihov trud. Res ga. Super je bilo. Upam, da se bo še ponovilo. Obljubljali so ponovitve (vsako leto?), kar je edino prav. Preveč energije, živcev in vsega je šlo v to, da bi bila stvar izvedena točno enkrat!

Vem, da bi bili organizatorji jezni, če bi to prebrali, vendar mi je bilo pri vsem skupaj še vedno najbolj všeč prav to, da sem lahko videla in poklepetala z ludmi, s katerimi se nisem videla tudi že par let (!). Res mi je bilo všeč zaradi zares sproščenega vzdušja.

Zagodlo nam je vreme... v bistvu se gre za pojav menjave dneva in noči. Najbrž ste za to že slišali. Med približno sedem tisočimi obiskovalci, ko je večina prišla z osebnimi avtomobili, se je nabralo kar precej teh prevoznih sredstev. Ko smo zapustili "naš" avto smo točno vedeli kje je. Ko pa smo se vračal se je zgodila noč. Avto pri avtu... neosvetljeni travniki, polni avtomobilov... VERI NAJS! Po skoraj pol ure iskanja smo ga celo uspeli dobiti :D

Če koga zanimajo še slikce in uradno poročilo.